Räknare

torsdag 17 mars 2011

trött och slö

Usch, idag är energinivån låg. Vill helst bara krypa upp i soffan och slumra, har sovit otroligt dåligt. Låg vaken länge mitt i natten och funderade. Det är som att jag bara väntar på en pollett som ska trilla ner, att jag ska förstå, för överblick. Men det händer inte. Attans. Ska göra mitt bästa för att inte slösa energi på det mer. Försöker hitta balansen mellan planering och att uppskatta nuet. Men nu tycks planering omöjlig, framtiden är bara okända marker och detta påverkar förmågan att uppskatta nuet. Som många andra har jag upptäckt att det är så mycket lättare om man vet vad som ska komma så att den oron inte behöver existera. Slutbabblat, nu ska jag försöka ta mig i kragen och ge mig ut för lite motion!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar