Räknare

torsdag 10 mars 2011

skitväder

Idag håller man sig helst inomhus, vilket är precis vad jag har gjort. Hela förmiddagen gick åt till att packa. Jag provade som sagt en ny packmetod där inte enstaka plagg hamnade i väskan utan hela outfits åt gången. Därför har jag provat och vikt och vikt upp och provat om ett x antal timmar. Men nu ligger ett antal snyggt kombinerande klädkombinationer säkert i väskan. När ingen såg slängde jag i några extra toppar - har väl inte dödat någon? Efter ett mindre trevligt tandläkarbesök inhandlades diverse förnödenheter att ta med till mitt hjärta imorgon. Passade på att köpa på mig lite örhängen samt lite remove-pads för dels ögonmake och dels nagellack. Japp, shoppa har aldrig varit ett problem för denna dam ;)
På vägen hem slank jag in på ett konditori och köpte med mig en mini-semla tills kvällsfika. Å, så gott!!! Men innan dess blir det lite vin och mat i gott sällskap!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar