Räknare

måndag 21 mars 2011

Soft start

Måndag, inte alls lika produktiv som planerat. Men men, vad gör det om hundra år? Fick gjort min handledning vilket alltid gör mig pepp, dammsugat och tvättat, tränat spinning och lite styrka, handlat mat samt grönsaker på torget, lagat en god vegetarisk curry och nu slappar jag lite framför datorn. Borde egentligen förbereda lite för morgondagen, men går nog upp tidigt istället och kikar på det. Jag har ju min kära lilla krabat som ser till att jag kommer upp tidigt varje morgon. Just nu leker han med en bläckpenna, att bära runt på allt han hittar är favoritsysselsättningen. Och att bita sönder papper i tusen småbitar, inga viktiga papper framme med andra ord!!! Men, när man bor så gott som själv så är det mys med lite sällskap, trots stök och bus.
Ja, inlägget verkar bli lika produktivt som dagen...


underbar marknad som vi shoppade loss på förra veckan, inte riktigt samma sak att handla på torget här inte =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar