Räknare

måndag 7 mars 2011

ordnade upp sig


Dagen blev bättre. En promenad i solen, lite jobb, en isande kall (men uppfriskande) löprunda, möte och en krämig latte (full med hjärtan!!!) med en finfin vän fick mig på bra humör igen. Egentligen hade jag planerat in en yogaklass ikväll, men hade för lite mat i magen för att ta mig dit. Funderar på att börja dagen med lite yoga imorgon istället. Nu sitter jag och slappar hemma och klunkar blåbärste, så gott!

Ägnade lunchen åt att gå igenom nya H&M-utskicket. Jag dog lite grann för varje sida. Så mycket fint!!! Älskar 70-tal, hippie, blommigt, läder och trä. Vill bara trippa runt i mönstrade tunikor, bara bruna ben, träklackar, stora lockar och gigantiska solisar! Nu dog jag lite till.
Note to self: SPARA pengar till sommar/höst, INTE shoppa kläder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar