Räknare

onsdag 9 mars 2011

exalterad


Weather.com visar att mitt nästa resmål kommer ha en härlig temperatur nästkommande vecka, det spritter i hela kroppen när jag tänker på att jag om tre dagar får dricka cappucino i solen. Å, underbara sol, värme, glädje - älskar!!! Hade det varit lite varmare här idag så hade jag snörat på mig löparskorna och gett mig ut i den friska morgonluften. Tyvärr så är det typ minus fyra grader och jag strejkar mot det! Morgonen ska vara behaglig. Ligger fortfarande i sängen och knapprar. Ska hämta en kopp kaffe och redigera lite innan jag gör mig i ordning för att traska iväg mot dagens äventyr.

Behöver börja packa också, denna gången måste jag ha med mig både varma och svala kläder, samt att jag ska ha med mig en del grejer hem också. Så det gäller att packa klokt och inte som i vanlig ordning bara kasta ned alla plagg som tycks om. Väl framme på resmålet så inser jag alltid att jag inte tog med något vettigt att ha på mig trots en full väska. Hur lyckas med det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar