Räknare

tisdag 8 mars 2011

Nedräkning

Och så var det bara tre dagar kvar. Dessa tre dagar fylls med plugg och jobb, träning och lite vin på det. Blir finfint! Har precis haft temys med tjejerna, det är med ett varmt, lyckligt hjärta jag kommer hem. Förstår inte hur jag ska klara mig utan dessa fina, kloka och underbara vänner. Känner ett styng i hjärtat bara vid blotta tanken. Men där är vi inte ännu!

Nu ska jag krypa ned i sängen och kika på lite halv åtta och sova tidigt. Imorgon har jag bokat rum kl 9 och ska försöka hinna med lite redigering innan dess. Grannarna har gäster, de skrattar högt - så där högt folk bara skrattar när de druckit lite vin. Alla hämningar släpper och det blir liksom lite bullrigt, folk försöker överrösta varandra. Men på något sätt låter det fint, och trivsamt. Som att jag när som kan traska ned för lite sällskap, härlig tanke!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar