Räknare

onsdag 23 mars 2011

kvällsfunderingar

Produktiv dag, försöker få olika planer att gå i lås med varierande resultat. Det är alltid någon sida av myntet som måste vändas nedåt. Det får bli ett nytt försök imorgon tror jag, just nu är ögonen fyrkantiga och hjärnan tom. Ibland kan jag se fram emot en lugn, mysig kväll hemma. Sedan är det något som dyker upp och det blir istället stressigt och omysigt. Detta fyller mig med en känsla av besvikelse, jag vill bara vrida tillbaks tiden och börja om. Plocka fram en bra bok, dricka en kopp te och lite uppskuren frukt, tända några doftljus, lite skön musik på datorn. Istället har jag hysteriskt bläddrat och letat på nätet, utan resultat. Fyra timmars arbete - and nothing!!! Och detta var min enda chans denna vecka att ladda batterierna på hemma-vis. Attans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar