Räknare

tisdag 1 mars 2011

Ge mig energi


Ojojoj, nu har effekten av några stressiga dagar hunnit ikapp mig. Kroppen värker från gårdagens långa gympass, huvudet dunkar från en överbelastad hjärna och jag får anstränga mig för att hålla mig vaken. Om en knapp timma ska jag befinna på dagens näst sista möte. Sedan blir det mest middagsmys, skönt! Har fått tagit del av en del tung information idag vilket alltid berör på ett alldeles särskilt sätt. Jag ska försöka samla mig, fylla på energin med koffein och fejka mig till ett piggt yttre med lite smink. Sedan klarar jag av att fungera några timmar till, kommer förmodligen somna på Ls soffa kl 20 ikväll. Men så får det vara ibland. När kroppen och hjärtat säger nej så ska man i möjligaste mån lyssna, imorgon är en ny dag = nya möjligheter och ny energi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar