Räknare

onsdag 2 mars 2011

lätt hjärta


Idag känns hjärtat lätt, som det ska flyga iväg med mig, flyga igenom hela dagen och få mina fötter att dansa. Härlig känsla! Det är en sådan där morgon då kaffet smakar lite godare än vanligt, frukosten är lite mer mumsig och roomien lite gladare!! Först på dagens schema står arbete på mottagningen innan jag ska bege mig till gymmet för att återigen utmana mina trötta muskler. Det känns bra att få balans i hjärngympa vs kroppsgympa. I eftermiddag har jag massor av pill framför datorn att utföra vilket jag inte har något emot idag. Ikväll ska jag laga en riktigt spicy chili con carne tänkte jag =) Hemmamys när det är som bäst!
Det är så skönt när vardagen känns så stimulerande och härlig, när man inte behöver längta efter helg eller ett datum längre fram. Keep smiling - keep loving !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar