Räknare

fredag 18 mars 2011

to the market


Idag har jag lovat att vara lite huslig och fixa lunch till en hårt arbetande man, ett uppdrag jag tänker ta på största allvar. Så fort huvudvärken har botats med två ipren ska jag ut och leta goda råvaror att stoppa i pastan, alltid ett äventyr här =) Jag älskar att handla mat i andra länder, utbudet är helt annorlunda och även när man tror man vet vilka smaker man kan förvänta sig kan man ha helt fel! Spännande!

Dagens minus är definitivt att det redan har hunnit bli fredag, det gör mig så ledsen att jag måste lämna honom igen. Jag vet att vi syns igen, men den dagliga saknaden är så stor att det gör ont i hjärtat. Svidande, tappa-andan, vet inte vad jag ska ta mig till-ont. Men vi har faktiskt nästan två dagar kvar tillsammans, och det är lycka. De ska spenderas på många bra sätt. Och sedan så är jag faktiskt världens lyckligaste som har någon så fin, som älskar mig lika mycket som jag älskar honom. Det måste vara det allra finaste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar