Räknare

onsdag 9 mars 2011

Halfway through


Ute är det grått grått grått, kan knappt förstå hur det kan vara så grått... Jag är glad att jag bytte det tilltänkta löppasset mot lite spinning plus gym. Benen var galet trötta, måste ha varit måndagens intervallpass samt gårdagens spinning som satt sina spår. Jag svettades som en galning men kom inte upp i puls, benen var för tunga. Förstår mig inte riktigt på det här med pulsmätning, vissa dagar är det superlätt att komma upp andra dagar (som idag) kämpar jag för att nå hög ansträngningsnivå. Jag antar att det är dagsformen samt hur bra man ätit mm som spelar in, har inte lyckats hitta något bra mönster än dock...

Har precis käkat lite pimpad havregrynsgröt och lite rött te till lunch och nu funderar jag på nästa move. Har lite jobbansökningar att kika på samt måste hinna städa innan jag åker (min städvecka). Har även lite mail och saker att svara på - plus en bok som jag vill hinna läsa ut ;) Lutar åt att boken vinner - i alla fall en stund. Om tre timmar är det jobbdags. Missade att äta semla igår, tänkte ta med en till jobbet att dela där - men fanns bara i tvåpack i min lilla ica-butik. Blev en påse naturgodis istället - kommer smaka mums ikväll!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar