Räknare

torsdag 19 augusti 2010

Wednesday night

Idag blir en lugn hemmakväll för min del. Skulle bege mig ut efter stranden, men var så trött så åt en tidig middag istället och kröp upp i soffan för att fixa med lite foton etc. Förhoppningsvis så kommer B hem snart. Galet varmt här idag, höll på att rinna iväg på stranden :) Det var skönt att ge sig iväg på en liten löparrunda i vattenbrynet, 45 minuter blev det. Kändes mer som om jag sprang en hinderbana, undvek barn som sprang runt med hinkar och spadar - kan bli farligt! Vad hände med de där plastspadarna som jag hade när jag växte upp? Dagens barn springer med stora skyfflar, i metall!!!

Annars har vi hunnit med lite yoga och basket idag, samt tvätt och städ - vilket var mindre kul men oundvikligt!!! Jag var rädd att berget av disk och högarna med kläder skulle ta över lägenheten, bilda ett eget kollektiv, en egen ras... Ja, ni fattar! Jag var på Ross häromdagen och inhandlade en större resväska till min hemfärd. Har fortfarande en del saker som ska inhandlas, får försöka fixa det i dagarna. Present till lillebror och ev till pappa och min kära A. Hittade ett par supersöta muggar inne på Bunny´s med motiv av Anne Taintor - måste nog ha i alla fall två stycken. Älskar hennes ironiska, vassa citat! Eventuellt får lite fler hår- och hudprodukter också följa med hem. Min hur är fantastiskt här, inga utslag, inte för torr - inte för fet, men jag vet att när vintern kommer så lär det bli andra muggar, så det är väl lika bra att förbereda sig för det... Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar