Räknare

fredag 13 augusti 2010

Back in business

Har tagit lite ledigt från allt skrivande, men nu är jag back in business. Jag ska göra ett skrivschema för helgen så jag får något gjort!! Det är så lätt att dagarna bara går utan att något blir gjort. Update sedan senast:
Tur till yosemite, en nationalpark här i Kalifornien. Här vandrade vi, åkte flottar, festade och tog oss upp till en klippa där en gigantisk "gunga" var uppsatt. Lagom läskigt kan jag lova, men vilken adrenalinkick :) Har ett underbart videoklipp på mig när jag kastar (eh, kastar är noga ta i om jag ska vara ärlig :)) mig ut för klippkanten och svingar mig själv ett hundratal (??) meter ut. Konstant skrikande av både förtjusning och förskräckelse. Tack och lov fanns där underbara människor som jag litar på och som hjälpte mig tillbaks på klippavsatsen.

Idag!! Sitter för tillfället på Starbucks i Watsonville. B har tid för massage nu kl 8, och jag följde med för att få lite miljöombyte. Säga vad man vill om Starbucks, men de har fantastiskt kaffe. Jag dricker just nu min favorit soj-latte. Så krämig och god, mmmmm!!! Sitter och sneglar på deras mugg-kollektion... Jag har en böjelse för just: muggar! I mitt skåp trängs redan hur många som helst, men här hittade jag ett par som var riktigt coola. Dessutom behöver jag en ny termosmugg som jag kan ha med mig till skolan i Sverige. Hittade ett par lämpliga här. Bilder kommer efter eventuellt köp :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar