Räknare

lördag 14 augusti 2010

Saturday

Idag var det lördag, igen. Tiden går fort. Denna helgen bjuder dock inte på några större event, B jobbar galet mycket och mina vänner här i SC är bortresta :( Jag får underhålla mig bäst jag kan ändå, det ska nog gå bra :)
Planen för idag:
  • Morgonkaffe (just nu)
  • Löpning
  • Bokarbete
  • Lunch m B på Charlie Hongkong
  • Strand
  • Shopping
  • Yoga
  • Middag och film
Tror ni jag hinner med allt? Vi får se hur produktiv jag är.
Igår inhandlades två par löparskor, ett par Asics och ett par New Balance - för båda paren betalade jag knappt 90 dollar, ca 700 kr. Kanondeal! Big 5 heter butiken, har massor av välkända märken till lågt pris. Jag invigde Asics skorna igår, en 35 min lång löprunda. Kändes bra! Nu ska jag iväg om en stund igen på en lite längre runda tänkte jag.

Ha en bra lördag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar