Räknare

lördag 21 augusti 2010

Mer höst...

Jag vet inte om det är den lite kyliga och mulna morgonen här i Santa Cruz eller en plötslig hemlängtan som fick mig att helt spontant surfa in på H&Ms webshop för lite höstinspiration. I stundens hetta glömde jag totalt bort mitt köpförbud inför hösten och gick loss som en vilde!! Drygt 2000 kr fattigare, lite ångest i magen men med ett stort leende sitter jag här och intalar mig själv att lite nya kläder är verkligen något jag borde unna mig. Det finns flera skäl till detta:
1. Jag måste åka ifrån mitt hjärta, vara utan honom i månader - igen
2. Skola, Projekt, Jobb, två olika styrelseposter samt hålla träning och socialt liv igång - det kommer bli en tuff höst!
3. Nästa vecka landar jag åter i Lund, ett paket som väntar på mig med lite nya kläder kommer göra omställningen så mycket lättare!
Mmm, nu är jag nästan övertygad :)

Lite smakprov på vad som inhandlades:


- poncho
- jeans, loose fit
- lösa byxor med något högre midja
- rostbrun tröja med skinnlappar på armbågarna
- läderskärp
- svart kavaj
- bastoppar
- baslinnen
- klänningar
- lös grå tröja
- rutig skjorta
- etc.

1 kommentar: