Räknare

söndag 1 augusti 2010

Chocolate

Löpningen gick så där, massor av energi - men benen värkte. Sprang i 40 min, gick ca 15 och sedan 20 min yoga. Jag är så stel, måste lägga in yogan dagligen på schemat. Konstigt, ju mindre man har att göra ju mindre hinner man med - en ekvation som inte går ihop!!!
Blev i alla fall en härlig dag, lunchen var fantastisk!! Den följdes av lite musik i solen på favoritfiket "The Buttery". En liten cykeltur till en park i närheten innan vi for hem. Jag skulle egentligen träffat C, men hon var lite stressad så dejten ställdes in. Träffade en av Bretts vänner och hans mycket söta flickvän istället för en kopp varm choklad på Chocolate, godaste någonsin. Blev en Belga (se bild) med smak av hasselnöt, toppad med vispgrädde *mmm*. Jag känner att mitt kaloriintag är mättat för dagen, får nog ta en powerwalk så jag kan dricka lite vin ikväll ;) Först ska jag se om jag kan skriva en timma eller två, känns lite segt för tillfället. Ikväll blir det lite umgänge med lite trevliga människor här, dock är alkoholintaget STARKT begränsat ikväll!!! Imorgon är det paintball som gäller, läskigt värre!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar