Räknare

söndag 29 augusti 2010

Hemkommen

Blandade känslor, det var en lång resa hemma. 12 timmars stopp i New Jersey, två långa flygresor, emotionellt kaos. Åkte in till NYC för några timmars underhållning, blev en promenad längs 5th Avenue, lite läsning i en varm Central Park samt en liten street show på times square. Hann med lite äkta New York Cheesecake innan jag åkte hem!

Resan från flygplatsen var hell, tre tunga väskor, vänta på tåg, ta sig från tåg till taxi och upp med alla väskor till 4e våningen. PUH!!! Uppackning, fix och sedan några timmars nap. Fick lägga kvällen på att gå igenom alla papper, räkningar och ringa massa samtal. Handling och fix av lite middag. Var trött nät jag gick och lade mig, men vaknade några timmar senare och varit vaken sen dess. Saknar B... Trots att det är skönt att vara hemma i mitt underbara hem, så saknar jag redan att inte kunna avnjuta en äkta "sunday funday", söndagar är de roligaste dagarna i santa cruz då alla beger sig till stranden för att umgås, grilla, spela beach volley, dricka lite drinkar och bara ha det riktigt härligt.
Vad ska en söndag i Lund bjuda på månntro?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar