Räknare

måndag 30 augusti 2010

Invaderad

Har haft en underbar dag med massor av reunion-fikor, älskar mina fantastiska vänner här! Hösten är verkligen på intåg, kylig morgonluft när jag cyklade till skolan och regnskurarna (korta men intensiva) har bråkat med solen om uppmärksamhet idag. Men efter alla timmar i solen i sommar så är jag redo att välkomna hösten med allt mys som hör till :)

Försöker njuta av en god kopp Roibos-te, men det är helt omöjligt då mina smaklökar har bestämt sig för att ge upp. Jag är tacksam att det sker kl 22 på kvällen och inte under dagen, det är omöjligt att äta utan smak. Jag vägrar! Hoppas av hela mitt hjärta att förkylningen är bättre i morgon så jag kan satsa på att komma igång med lite träning snart igen. Saknar spinning otroligt mycket, ska bli ett par svängar till gymmet per vecka också tror jag, lyfta lite vikter och bli stark ;) Sammantaget en bra dag, förutom förkylningen som jag dock kan leva och fungera hyfsat med. Känner mig lite invaderad i mitt hem så här på kvällskvisten, känner mig som en bitchig gammal tant som klagar - men jag måste! Grrrr, stäng dörren, be quiet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar