Räknare

fredag 25 februari 2011

up and away


Fredag. Ingen huvudvärk. Mat och kaffe i magen. Kärlek på tråden. Finfint!
Strax iväg och förbereda en session, sedan lite dans och cykling på gymet tror jag allt. Får bli en kickstart denna vecka, det verkar så jag lever mitt liv - allt eller inget!!! Det ständiga strävan mot den gyllene medelvägen är oerhört svår för mig, en konstant kamp. Jag vet att balans får mig att må bättre, men ack så svårt.
I eftermiddag blir det lite redigeringsarbete innan jag ska iväg på lite festligheter. Denna helgen ska jag verkligen försöka vara så där lagom. Inte sitta hemma och uggla som den crazy catlady jag långsamt omvandlas till och inte stå och hoppa på ett dansblod men alkohol pumpande i blodet kl 5 på morgonen. Ett par glas vin, vänners goda sällskap och sedan hem till sängen.

Sounds lika a plan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar