Räknare

lördag 5 februari 2011

9 timmars helg

Nu har jag precis påbörjat veckans version av helgen, 9 timmars helgen! Kl 18 ska jag nämligen befinna mig på jobbet för ett 24 h pass, pengarna behöver jag så tänker inte gråta bittra tårar över detta faktum. Dessutom kommer kvällen förmodligen spenderas med god mat, godis, melodifestivalen och skratt - sämre kan man ha det!
Gårkvällen bjöd på en mysig middag, ett par glas vin (0 cigg!!!!) , en massa skratt och tidigt i säng. Perfekt! Om en knapp timma är det dags för att bege sig till gymmet för helgens träningspass. Har haft så mycket spring i benen senaste veckan att det blivit någon form av träning var dag. Imorgon efter jobbet blir det vila. Middag, en kopp te och en bra bok! Jo då, den här helgen ska bli bra! Mina 9 h helg kommer att spenderas på (förutom träning) shoppingrunda på stan, ev fika med en vän, matshopping och kanske en liten powernap?

Nä, nu finns ingen tid att spilla =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar