Räknare

torsdag 1 juli 2010

1 vecka kvar

Bara en vecka kvar till avresan, åå vad jag längtar! Fick tack i kära Y på skype, och hon är redan på plats där nere vilket får mig att längta ännu mer. De första dagarna ska spenderas med henne och hennes pojkvän, ser fram emot flera löprundor, mängder med mimosa och över en månad att ta igen i skvallertid ;) Underbart, kvalitetstid med någon av tjejerna gör livet värt att leva. På tal om det så ska jag med T & A en bit söderut imorgon, en heldag i solen känns underbart lockande. Det gäller att ta till vara på tiden med de nära och kära här så jag klarar mig utan dem i sommar. Var hos mamma och hälsade på igår till idag, resan började katastrofalt. Men väl på plats bjöds på god mat, gott vin och underbart sällskap. Jag sov som en stock i hennes underbara gästrum, annat en den otroligt obekväma sängen vi har här på jobbet. Imorgon blir det en natts sömn i min enorma prinsessäng LOVE IT!!! Efter det här passet är det bara 1 dagspass och 2 dygnspass kvar innan semester, plus två nätter i egen säng innan avresa. Jag borde börja skriva packlista, denna gången så upptas en hel väska av böcker till projektet vilket innebär mindre kläder, skor och andra viktiga prylar. Det kräver planering!

Dagens träningsstatus:
- 35 min morgonlöpning
- 40 min eftermiddagslöpning
- Mage

Nu: Örtte, skriva några rader på projektet
Senare: In Treatment och sova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar