Räknare

tisdag 6 juli 2010

Sista kvällen


Sista kvällen på jobbet innan semester!! Underbart!!! Började mitt pass halv fem idag, så hann med en del på förmiddagen.
  • Sprang en mil
  • Tvättade allt inför morgondagen
  • Packade nästan allt
  • Städade undan
  • Gjorde några ärenden på stan, satte in pengar, etc
  • Besök på biblioteket för att förlänga lånen på några böcker för projektet
Tycker jag varit produktiv, men packningen gick si sådär måste jag erkänna. Har två resväskor, inte alltför stora - en är som ett stort handbagage och denna har jag fyllt med alla böcker som ska med. Den andra är fullproppad med kläder, skor och "produkter". Den är absolut inte för tung, men jag kan knappt få igen dragkedjan. Min granne pratade om vakuumpåsar som var perfekta för resor, sådana skulle jag investerat i. Får bli inför hemresan istället, hoppas på lite shopping i staterna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar