Räknare

onsdag 7 juli 2010

I väntans tider

Om exakt två timmar ska taxin stå utanför och vänta. Väskorna är packade, rummet är städat, kylen är nästan tömd. Känns som om jag är redo för avfärd. Nu väntar ett drygt dygn i luften och på diverse flygplatser innan jag är framme i Sunny Cali - vilket enligt källor inte är speciellt soligt just nu. Men spelar roll, jag ska först få en underbar helg med min underbara vän som jag saknat så, sedan flera veckor tillsammans med min älskling. Jag tror nog solen ska hitta dit så småningom, och tills dess lär det kompenseras för avsaknaden med massor av skratt och kärlek.

Btw - spinningpasset gick riktigt bra, massor av energi i benen visade det sig. Nu är jag heltrött, kanske klarar jag av att sitta stilla på flygen nu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar