Räknare

lördag 3 juli 2010

Kl 21.30 en lördagkväll

... den minimala, obekväma sängen är bäddad, jag sitter och bläddrar i "Cognitive-behavioral therapy for anxiety disorders" och försöker hämta inspiration till lite mer skrivande. Känns kanske inte som den ultimata lördagskvällen, men så ser det ut ibland. Det är bara att gilla läget. Jag har i alla fall ätit en massa smet :) Jag har hittat en film som känns lite lagom feel-good, The boys are back - blir nog att kika på den innan jag somnar. Men förhoppningsvis minst en timmas research och skrivande innan dess.
Jag räknar med att ha gott om tid när jag väl kommer fram till Cali, men det hade varit skönt att inte behöva stressa allt för nära deadline.

Tidigare idag blev det ett spinningpass, 55 min + mage. Det var otroligt hett ute, och även om spinningsalen var sval så svettades jag otroligt mycket. Har försökt hälla i mig vatten sedan dess, jag blir så lätt uttorkad och får huvudvärk när jag tränar i värmen.
Jag hann med en liten tur på stan också, handlade bär till tårtorna jag har bakat idag och en present till A. Dessutom löste jag in min "köp 3 betala för 2"-kupong på "The Bodyshop". Det blev en kokos-showercream, vanilla body mist samt ett paket med "blank-papper". Jag skulle kunna spendera en hel förmögenhet där inne, hudvårds- samt hårvårds-produkter är min stora svaga punkt, jag köper för ofta och för mycket. Jag har redan börjat planera för vilka produkter som ska få följa med mig hem i slutet av augusti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar