Räknare

måndag 5 juli 2010

Ledig kväll

Kära E har varit här och hälsat på, vi avnjöt en god middag bestående av limemarinerade kräftstjärtar, avokado, sallad på bl a bladspenat, uppspicad couscous, fetaost och oliver. Lite härligt plock som visade sig smaka utsökt tillsammans, till detta serverades det obligatoriska glaset (glasen...!) vin. Smaskigt värre! Underbart att se henne igen, även om det bara blev för några timmar. Nu sitter jag och försöker spåna på packlistan samt funderar över vad jag mer behöver göra innan avresan. Imorgon går jag på sista dygnspasset, det bör nästan firas lite :) Sista natten i min egen säng, sedan vet jag inte vad för något som väntar - men inget kan jämföras med min underbart stora och mjuka säng med enorma kuddar och fluffigt täcke, min käraste ägodel! Men får garanterat bättre sällskap när jag kommer fram, så det väger väl upp ;) Lyssnar på lite skön musik, sippar lite gott vin och njuter av de sista minuterna på mitt Vicoria's Secret Vanilla & Sandalwood ljus (hoppas jag kan få tag i ett nytt, doftar ljuvligt). Känner mig helt slutkörd, har jobbat alldeles för mycket. Ska försöka sova tidigt, planen är att springa milen imorgon bitti innan tvättiden börjar, blev bara ca 45 minuter i morse i rätt sansat tempo, men ändå helt ok!! Efter en ganska sömnlös natt så tycker jag det var bra jobbet. För varmt för att sova helt enkelt, men jag klagar inte! Har haft fantastiska veckor här i Sverige. SD är tydligen lite mulet och svalt nu, men det blir mysigt ändå. Massor av tid med fina Y, ska bli underbart!!


Trevlig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar