Räknare

tisdag 27 juli 2010

Long time no see

Tjugo dagar senare, galet så snabbt tiden kan gå. Det gör mig helt rädd, jag vill att sommaren ska vara för evigt, och idag är det exakt en månad tills
jag flyger hem. Jag väljer att leva i förnekelse ett tag till. För att komma ihåg min underbara sommar så ska jag göra tätare uppdateringar!

Senaste veckorna har bestått av:
- Några dagar i SoCal, där härliga dagar fördrevs med vänner och svärföräldrar. Vädret var inte på topp de första dagarna, men tog dock revansch under senare delen av veckan. Höjdpunkten var att paddla runt i varma saltvattenspolar, bada lerbad och njuta av varma bubblor en underbart solig dag.


Resan gick senare norrut mot Santa Cruz, efter lite nyckelproblem fick vi slutligen tillgång till vår lilla etta. Veckorna här har varit fyllda av strandtid (dock inga bad då vattnet är galet kallt), beachparty, cocktails, vänner, löpning, jobb och goda middagar.







I söndags sprang jag loppet wharf-to-wharf, 6 miles med ca 40 liveband utplacerade. Vilken kick! Sprang lugnt med min vän, men mina ben ville bara spurta iväg och leva sitt eget liv, var redo för en till 10K när jag sprang i mål :) Jag har kikat på lite halvmaror här i närheten, känns som ett naturligt nästa steg... Den som lever får se!

Dagen skall idag spenderas i underbar San Francisco med mitt hjärta, hoppas på lite sightseeing och shopping. Jag får inte glömma kameran idag, jag är riktigt dålig på att komma ihåg den. Ett besök på den största Forever21 jag någonsin sett kan jag garantera, och även två av mina Ambience och Anthropology.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar