Räknare

torsdag 7 april 2011

VG trots allt


Trots en uppsvälld mage och en blåsa i munnen vilket är ett resultat av alldeles för mycket och för varm middag, så skulle jag ändå säga att jag får ett VG idag. Efter omständigheterna. Jag lyckades städa hela lägenheten, gå en promenad med en vän, inhandla diverse förnödenheter (läs vin) inför stundande helg, laga en fantastiskt god middag och dessutom klarade jag av att duscha stående (vilket var högst tveksamt för några timmar sedan)! Har haft ett par givande samtal nu ikväll och känner att jag kan lägga mig med gott samvete. Tyvärr så har mina grannar bestämt sig för att imitera en flock ylande vargar kvällen till ära. Studentlägenheter passar inte för en tant som närmar sig 30 och som anser att kl 22 är sovdags. Jag vet inte vad som är mest oroväckande - tantvarningen eller ylandet? Å nej, nu krafsar katten ut sand över ett nystädat golv - P A N I K!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar