Räknare

torsdag 14 april 2011

gäsp


Å herre min gud så trött jag är. Trodde det var ett skämt när klockan väckte mig för en kvart sedan. Men det är enda chansen att träna på två dagar så det är bara att bita ihop och ge sig iväg, efter att ha klunkat kaffe som en kamel så klart. Förmodligen kommer det kännas mycket bättre bara jag kommer iväg.
Idag är det exakt en vecka till min nästa lilla resa, den kommer förhoppningsvis bjuda på avslappning, goda middagar, gott vin, flottåkning, tennismatch och sol i massor. Det vill jag tro i alla fall. Vi får se =) Det känn som att ta ett stort steg mellan mina två båda liv. Jag ser fram emot att få ihop dem lite bättre, samtidigt njuter jag av dessa små break. Där släpper jag på ansvarsgränser, på alla måsten och ger mig hän åt varje dag. Det känns skönt men det är alltid ett gissel när jag kommer hem till min vardag då det tar ett par dagar att fånga upp mig själv igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar