Räknare

torsdag 7 april 2011

De närmar sig helg

I uppsatstider tänker man att det borde vara stressigt till tusen, sena sömnlösa nätter, oerhörda mängder kaffe och minimalt med tid till allt annat. Så förefaller det inte vara för mig och min partner, jag skryter lite med att vi dels påbörjade arbetet i oerhört god tid och dels att vi är bra på att jobba undan =) Vi väntar just nu på ett statistikmöte så vi vet hur vi ska börja kika på våra inkommande resultat, tills dess roar jag mig kungligt med allt annat. En del extrajobb för att spara pengar så jag kan vara ledig i sommar, många timmars träning, sökande efter lämpliga jobb, läsning och idag och imorgon ska jag sortera gamla papper! Idag har jag dock lite arbete på mottagningen att ta itu med innan det blir step och yoga för hela slanten! Imorgon är det i stort sett helg för mig, härligt!
Jag trivs som sagt bäst med en mer strukturerad tillvaro, men jag gör mitt bästa. Nästa vecka är min partner in crime tillbaks och då kan vi göra inget tillsammans =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar