Räknare

onsdag 13 april 2011

Dålig update

Otroligt dålig update, varje gång jag ska skriva blir jag för rastlös och lämnar datorns skärm. Jag har så mycket tankar och idéer och kämpar med att samla ihop mig. Jag kommer närmare och närmare ett stort vägskäl, jag vet att jag måste välja och i och med det välja bort något. Det är det svåraste. Jag tror att allt bli bra tillslut, jag har pirr i magen men samtidigt en klump som gör sig påmind alltmer ofta. Det är sådana här tider jag lite grann önskar att det fanns ett facit, så otroligt tråkigt så klart. Känner jag mig själv hade jag lusläst mitt facit och fått ett oerhört trist liv. Eller så hade jag gjort revolt, om man kan göra revolt mot sitt facit? Jaja, det är oviktigt - det finns inget facit, vi måste klura ut allt det här själva. Och med ett hjärta som bankar för hårt åt för mycket är det svårt. Det är så mycket jag vill, så mycket jag brinner för. Hur ska jag kunna välja bort något eller någon?
En dag i taget. Nu ska jag kliva i mina nyinköpta gummistövlar och bege mig ut på dagens äventyr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar