Räknare

tisdag 22 juni 2010

Busy week

Återigen på jobbet, har ännu ett lååångt pass. Känns dock helt ok. Får lite tid med projektet på kvällarna. Ser ut att kunna bli en fin dag, solen strålar från en klarblå himmel. Håller det i sig blir det nog en långpromenad i eftermiddag, det vet jag uppskattas här i huset. Det uppskattas minsann av mig med då träningen har blivit lidande av semester och förkylning. Då jag arbetar hela dagen idag så blev dagens träning ett yogapass i morse innan husets herre hade vaknat. Imorgon under dagtid är jag ledig, då blir det städa, TRÄNA och byta jobbväskans innehåll för att återigen befinna mig här onsdag kväll. Snart är det bara två veckor kvar till min underbara resa, ska bli underbart. Har stött på smärre komplikationer, vet inte riktigt hur jag ska lösa det ännu. Det är svårt när man vill vara alla till lags... Får fundera igenom det lite grann tror jag, väga mina alternativ. Det är svårt när man har beslutsångest :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar