Räknare

måndag 1 november 2010

Högt tempo

Måndag morgon IGEN, helt otroligt vilket tempo!!! Tiden springer iväg. Helgen har varit fylld av festligheter så nu längtar jag efter struktur och vardag, jag njuter av att bo med min fina vän. Hur lyxigt är det att inte att vakna till nybryggt kaffe och ett stort leende en tidig måndag morgon? Det här borde vi gjort för länge sedan!

Så här ser min vecka ut:
M - Handledning, statistik på universitetet, spinning intensiv och middag samt plugg hos en vän
T - Statistiktenta, träning, månadsmöte + temakväll
O - Arbete på mottagningen, träning, jobb
T - inlämning av rapportanalys 2, träning
F - Redovisning av rapportanalys 2, jobb på kvällen
L - Jobb på dagen, Kväll ????
S - ???? träning?

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och göra en mer noggrann planering inför veckan innan jag sätter igång med diverse plugg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar