Räknare

torsdag 28 oktober 2010

Ingen vanlig dag

Hemma från nattens jobb, gick helt ok - men ska bli såå skönt att sova i min egna säng i natt. Det finns inget som går upp emot min gigantiska prinsess-säng där jag kan sträcka ut mig åt alla håll och kanter, love it!!!

Idag är det förresten ingen vanlig dag, för idag ska min fina vän flytta in!!! Det gör mig så lycklig, vi kommer har riktigt roligt tillsammans i höstmörkret =) Jag tror vi behöver varandra just nu, någon man älskar att hålla i när livet skakar lite extra.

Denna förmiddag ska jag ägna åt:
- Svara på en del "jobb"-relaterade mail
- Svara på ett mycket personligt och svårt mail.....
- Plugga lite metodik
- Springa en runda (alt. step om det regnar)
kl 13 ska jag vara på universitetet för en underbar (märk ironin!!) statistikeftermiddag på hela 4 (!!!) timmar. Yey.... Har en kaffedejt någonstans i mitten som lockar i alla fall!

Trädet utanför fönstret är härligt oranget, jag vill inte att löven ska trilla av... Kan inte hösten få vara fram till mitten av december i alla fall? Jag behöver färgerna i mitt liv nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar