Räknare

söndag 30 januari 2011

Finally weekend

Idag är min enda lediga dag. Den tillbringas med ett lugnt uppvaknande i sängen med datorn i knäet, DN bredvid mig och lite skön musik och kaffe till detta. Om en dryg halvtimma ska jag trampa upp till gymmet och svettas lite. Ska försöka öka träningen lite och minska på alla onyttigheter (läs kvällscigg och rödvin med roomien). Men man får inte glömma att livet är till för att levas och detta under njutning, balans är det svåraste och det mest essentiella. Eftermiddagen bjuder på lite social samvaro på diverse mysiga fik i stadskärnan. Mm, låter som en perfekt söndag som ska avnjutas framför solsidan med en stor kopp te ikväll. ... och kanske lite choklad ;)

Igår kväll satt vi och surrade och sippade rödvin och cosmos fram till midnatt, mycket skratt och mys. Och idag känner jag mig pigg och redo för nya äventyr.

Happy söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar