Räknare

tisdag 7 december 2010

Vilken dag...

Sitter på jobbet, försöker andas ut. Har varit en otroligt jobbig dag, flera besked som fått mitt hjärta att tyngas. Men nu när dagen lider mot sitt slut så verkar det som att det mesta ordnar sig ändå. Det finns fortfarande ett par frågetecken, men det ska nog bli bra så småningom! Jag har mer kraft denna vecka, mer positiva tankar och är fast besluten att låta detta sprida sig genom mitt liv!

Nu i vintertider när mitt behov av ensamhet, tystnad och lugn och ro är så stort, drömmer jag om en underbart hus ute på landet, ett hus med en själ. Där ska jag elda i spisen, dricka te och läsa böcker. Tillsammans med mina katter! Och kanske några få utvalda nära och kära =)

Jag hade inte sagt nej till ett sådant här härligt sovrum, gamla möbler vackra utsmyckade fönster och väggar - härlig inspirationsbild från skonahem.se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar