Räknare

söndag 12 december 2010

Jobb en söndag

En mycket produktiv helg, inte alls den vila som jag så väl behöver. Men sånt är livet! Igår var det träning, städ och tvätt som gällde samt lite plugg innan jag for iväg till jobbet kl 18. Idag är det jobb till kl 18 och sedan lite yoga ikväll i alla fall. Om vädret tillåter även en löprunda, en kortis!

Jul och jullov närmar sig med stormsteg, mitt mål är att få klart allt innan julveckan så att jag kan vara ledig i flera veckor. Bara läsa skönlitterära böcker, sova länge, utflykter både i och utanför Sverige och en massa mys. Japp, så ska mitt jullov se ut. Jag känner mig lite bitter över vädret, jag är inte gjort för vinter och snö. Jag tittar på kort från Cali och drömmer mig tillbaks. Funderar och överväger, kanske en dag...

utsikt från min balkong sommaren 2009

Nästkommande vecka:
Måndag: Möte i skolan, Handledning, Hjälpa mamma, Luciabak
Tisdag: Julkalendermorgon, Föreläsning, lunchmöte, föreläsning
Onsdag: Arbete på mottagningen, mindfulness-kurs
Torsdag: UIS dagarna
Fredag: Opponeringar plus seminarium
Lördag: VILA, träna, fixa
Söndag: Lilljulafton m Y

Lite sista rycket känsla på den veckan. Sedan är måndagen och tisdagen veckan efter fullspäckade, men sen........ RELAX, TAKE IT EASY =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar